السبت 20 يوليو 2024

هدير عبد الرازق ترد على الھجوم الموجه لها بعد انتشار فيديو تظهر فيه

موقع أيام نيوز

تحدثت البلوجر هدير عبد الرازق عن مقطع الفيديو الخادش الذي انتشر لها مؤخرا على منصات التواصل الاجتماعي قائلة انا مريت بفترة صعبة جدا.
وقالت هدير عبد الرازق في مقطع فيديو قامت بتصويره سمعتي بقت وحشة وحياتي اټدمرت بشكل كامل.
وأضاف هدير عبد الرازق التريند اللي منتشر اليومين دول ملوش علاقة بالأزمة اللي كنت متواجدة بها نتيجة طريقة تقديمي للمحتوى على مواقع التواصل الاجتماعي
وتابعت هدير عبد الرازق اتفاجأت بالفيديو المنتشر لي وأنا مش طالعة أنكر وأقول إني مش في الفيديو والفيديو بتاعي لكن أقسم بالله معرفش انتشر إزاي انتشر وموبايلي اللي بطلع منه لايفات مازال حرز في النيابة.
وأكملت هدير عبد الرازق الشخص اللي كان معايا في الفيديو مش اللي بيطلع معايا في الفيديوهات وأنا مش إنسانة مش كويسة واللي كان معايا في الفيديو كان جوزي على سنة الله وروسوله وإحنا اتجوزنا في 2021 ولم اعلن عن زواجي لأنه أمر شخصي.

من هي هدير عبدالرازق
تبلغ هدير عبدالرازق من العمر 30 عاما بدأت في الظهور على مواقع التواصل الاجتماعي في عام 2018 بنشر فيديوهات لها على تيك توك مع انتشار التطبيق في مصر.
واشتهرت هدير عبد الرازق بمحتواها عن منتجات تجميل وطرق وضع المكياج وأحدث صيحات الموضة وإعطائها نصائح للسيدات وبلغ عدد متابعيها على تيك توك إلى 1 2 مليون متابع

 تزوجت من رجل في الخمسينيات يدير ملهى ليلي ولكن انفصلت عنه في عام 2022 بعد زواج دام ثلاث سنوات وحاليا هي مطلقة وليس لديها أولاد.
يبلغ عدد متابعيها على فيسبوك حوالي 87 ألف متابع بينما يتجاوز عدد متابعيها على تيك توك 1 2 مليون متابع كما يتابعها نحو 349 ألف شخص على موقع إنستجرام.
ڤضيحة للبلوجر هدير عبد الرازق لم تكن الأولى بل سبق وأن تصدرت التريند في شهر مايو الماضي بڤضيحة إلقاء مباحث الآداب القبض عليها ووجهت وقتها لها تهمة التحريض على الفسق والفجور ونشر فيديوهات خادشة للحياء.